Дизайн салону краси, ресепшн в м. інше місто, online. У випадку з інтер'єром салону краси - послугами, безпосередньо пов'язаними з красою - вын не може бути позбавленим смаку. Клієнти такого салону підсвідомо переносять свої вимоги до послуг салону на всі прояви його бренду, будь то його поліграфічна продукція, інтер'єр або обслуговуючий персонал.
Тому дизайн салонів краси - це завжди щось яскраве, те що запам'ятовується.
ІНТЕР'ЄР САЛОНУ КРАСИ. Оформлення приміщення. Фото
Салон краси - це бізнес його власника.
Звідси і вимоги до нього як до інвестиції капіталу в розрахунку його якнайшвидшого повернення з прибутком.
Завдання, які вирішує дизайн салону краси:
- оптимальне планування робочого простору - як правило потрібно розмітити максимально можливу кількість робочого персоналу, дотримуючись при цьому умови його комфортної роботи, будь то перукарня, або манікюрний салон.
- застосування практичних матеріалів в оздобленні і меблюванні - це і довговічність ремонту, і комфорт персоналу. Меблі повинні бути максимально функціональними.
- ідея оригінальності освітлення, знову ж таки, не повинна переважати над функцією.
- стіни бажано не робити насичених кольорів, щоб не спотворювати у відвідувачів сприйняття кольору своєї зачіски або нігтів.
Детальний дизайн інтер'єру неможливий без розуміння
ергономіки окремо-взятого робочого простору фахівця салону краси.
Где б Ви не знаходилися, можете розраховувати на якісний професійний підхід дизайнерів нашої студії.
ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ ресепшн.
Розглядаючи відмінні риси дизайну ресепшн варто відзначити наступне:
- важливість наявності досить великого простору біля стійки ресепшн. Людині повинно вистачати його особистого простору, йому повинно бути комфортно в цьому місці.
- вкрай важливо в найбільш вигідному світлі представити власну фірму, тому якістю дизайну і матеріалів в зоні ресепшн слід приділити особливо багато уваги. Адже ресепшн - це місце, де майбутній клієнт або партнер отримує перше яскраве враження про Ваш бренд, яке запам'ятовується найбільше.
- якщо існує задокументований брендбук, необхідно в точності слідувати його інструкцій щодо кольорів, логотипу та інших складових. У цьому процесі важливо зрозуміти суть бренду. Навіть якщо дизайнер працює по брендбуку великої корпорації, в ньому навряд чи будуть прописані всі деталі за якими потрібно робити інтер'єри цієї фірми.
ЩО ПОВИНЕН РОЗУМІТИ ДИЗАЙНЕР ІНТЕР'ЄРУ РЕСЕПШН
Щоб зробити стильний дизайн, оформити стелю і придумати декор, дизайнер повинен відчути нішу, зайняту цією фірмою на ринку, стиль її реклами, такі характеристики як інноваційність та її цільова аудиторія.
Словом, необхідно постійно пам'ятати навіть ті
характеристики бренду , які є в головах у її клієнтів, а не тільки в документації.
Тоді і матеріали і форми, і кольори, використані в інтер'єрі, будуть асоціюватися з цією фірмою, і дизайн вийде не тільки креативним, але і придатним для конкретної фірми.
Замовити дизайн комерційних інтер'єрів в м. інше місто не у професіонала можна тільки, якщо замовник не розуміє всієї складності процесу і важливості якісного результату для власного бізнесу.
Ознайомтеся з нашим портфоліо і звертайтеся до нас за дизайн-проектом і консультацією.