Основне завдання:
Оформлення магазину і розробка меблів для нього в поєднанні з сюжетною лінією, продиктованої назвою.
Відштовхуючись від назви і загальної ідеї, ми постаралися передати в інтер'єрі грайливість, химерність і безпосередність персонажа, в честь якого названий магазин.
Яскраві кольори, різні геометричні форми в оформленні стін і стелажів.
Магазин звертає на себе увагу.
І при цьому товар з елементами декору виглядає дуже органічно.
Ресепшн оформили в формі великої панчохи, яка піднімається до стелі.
За нею вивіска і стелаж.
У відкритих осередках можна за кольорами та розмірами розкладати носочки або колготки.
Це теж якийсь декоративний елемент.
Основні матеріали:
Стіни - фарбування. Орнамент на них - фарбування через трафарет. Меблі - ДСП.